Santrifüj cihazları

Santrifüj cihazları

Sayın Meslektaşlarımız,

Bilindiği üzere laboratuvarı işleten firma değişikliği sonrası, ASM’lerimizde daha önce dağıtılmış olan santrifüj cihazlarının eski firma tarafından toplanması söz konusudur.

ANCAK;
İlgili firmanın temsilcileri cihazları almaya geldiklerinde aşağıdaki belgeler mutlaka istenmeli ve gözetilmelidir:

  1. Yetki Belgesi: Cihazları almaya gelen kişilerin, ilgili firmanın yetkilisi olduklarına dair belge.
  2. Teslim Tutanağı: ASM’nizdeki cihazın size teslim edildiği tarihte düzenlenmiş, cihazın marka, model ve seri numarasını içeren ve ASM’deki aile hekimlerinden en az birinin (veya geçmiş dönemde ASM’de görev yapmış bir hekimin) imzasını taşıyan teslim tutanağı.
  3. TİTCK Kayıt Belgesi: Cihazın, Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu (TİTCK) ürün takip sisteminde ilgili firma adına tescil edildiğine dair belge (en az 3–4 yıl öncesine dayanan bir kayıt başlangıç tarihi olmalıdır).
  4. Resmî Teslim Yetkisi: Bu cihazların ilgili firma temsilcisine teslim edilebileceğine dair İl Sağlık Müdürlüğü’nün resmî yazısı bulunmalıdır. Eğer böyle bir yazı yoksa, İl Sağlık Müdürlüğü’nden yetkili birinin teslim işlemi sırasında hazır bulunarak süreci tutanak altına alması gerekmektedir.

Bu belgeler olmadan hiçbir şekilde teslim işlemi yapılmamalı, olası bir anlaşmazlık durumunda dernek yönetimiyle iletişime geçilmelidir.